Welcome


" Ambillah dari dunia sekadar keperluan & biayakan lebihan hasil usahamu untuk akhirat.Dunia jangan ditolak habis agar engkau jangan jadi 'parasit' yang menjadi beban manusia lain."

Nuffnang Ads

My last entry from my 'other' blog

I'm putting it here since I'm gonna block the other blog.. (eh it ryhmes la block blog.. hehehe)

Cuti sekolah starts today. Papa is not around, ada team building dkt port dickson. So it's up to mama. I wanna go swimming - B1 said. Me too said B2. So swimming la jawapnya.
So pg2 tadi dah berangkat gi swimming dkt Shah Alam Aquatic center... at Seksyen 13. The girls suka la. And of course.. tak cukup masa. Kalau blh nak dok sampai mlm. Mcm kalau gi tepi pantai. Boleh main the whole day. Sorry kids.. swimming pool ada time2 dia.. nak main the whole day.. soh papa boh swimming pool kat rumah.. Not..!




No comments: